Saturday, March 5, 2011

kehidupan baru ku


sudah lama aku x mengkodet blog aku ni, almaklum la aku ni x bpe pandai utk menulis sgt kt blog...tp kali ni aku nk share kan sesuatu dgn anda semua...
nk tau sb pe....tgk la kt bawah ni....~malas aku nk tulis~





ni time aku nikah...handsome tak my husband?...hehe~perasan lak....
aku nikah pd 4.2.2011 bersamaan dgn 1 Rabiulawal...

korang nk tau x, time nikah ni aku dtg lambt ke masjid....isyk2 teruk kan...nk tau sbnya tgk ni....


aku tengah cari kasut nk pakai lo....terlupa nk sedia kn kasut utk nikah..tu yg lambt cikit smpai...~sorry la syg, sb wat iklan la kt sini....hihih.....(ketawa malu)

ni tgh menuju ke masjid la ni...smpat lagi nk tacap2 jap...hehe....
udah la abgku bawa kete punya la slow....alasanya sb bawa pengantin mmg g ni....~duisyyyy...

No comments:

Post a Comment